آموزش

با ممبر پریمیوم تلگرام، تبلیغ برتر را دریافت کنید

چگونه با ممبرهای پریمیوم تلگرام بهترین تبلیغ را دریافت کنیم

با پارسی ممبر در این مقاله همراه باشید

ایجاد یک تبلیغ با کیفیت در رسانه های اجتماعی این روزها بسیار پیچیده است. با قوانین سخت‌گیرانه‌تر و رقابت بزرگ‌تر، وبلاگ‌نویسان به دنبال راه‌های محکمی برای دیده شدن بیشتر وبلاگ‌ها و حساب‌های خود هستند. اگر کانالی در تلگرام دارید، آینده تبلیغ شما اکنون با نقش ممبر پریمیوم تلگرام مشخص می شود.

ممکن است قبلاً در اینترنت به دنبال خدمات ارزان برای تلگرام گشته باشید. اکنون، توجه به این نکته مهم است که همه ارائه دهندگان نمی توانند نتایج واقعاً با کیفیتی ارائه دهند. از طرف دیگر، شما ParsiMember.com را دارید – یک پنل قابل اعتماد که می تواند به سرعت دید شما را افزایش دهد و کانال شما را به سطح جدیدی ارتقا دهد. ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که مشتریان ما از کیفیت خدمات ما راضی هستند، به همین دلیل است که ما فقط حساب‌های پرمیوم و واقعی بدون ریزش را ارائه می‌کنیم و تا نتیجه کار می‌کنیم.

ممبرهای پریمیوم و نقش آنها در ارتقاء تلگرام

در حالی که در رسانه های اجتماعی به موفقیت می رسیم، فقط باید از راه های اثبات شده و قابل اعتماد استفاده کنیم. برخی از ارائه دهندگان به سادگی خطرناک هستند – نه تنها خدمات با کیفیت پایین ارائه می دهند، بلکه کار آنها می تواند کانال شما را نیز به خطر بیندازد. مسدود شدن و شروع دوباره وضعیتی است که هر وبلاگ نویسی می خواهد از آن اجتناب کند. به همین دلیل است که باید به وب سایتی که در آن ممبر واقعی تلگرام را خریداری می کنید اعتماد کنید.

از آنجایی که رشد یک کانال به یک سردرد روزانه تبدیل می شود، به سختی می توانید با قیمت پایین پارسی ممبر به نتایج فوق العاده ای دست یابید. اکنون تمام تمرکز و توجه باید بر روی جذب و حفظ حساب های پریمیوم و واقعی باشد زیرا آنها نقش مهمی در تبلیغ کانال ها در تلگرام دارند:

  • وجود حساب های پریمیوم می تواند به بهینه سازی جستجو کمک کند. تعداد خوانندگانی که اشتراک پولی خریداری کرده اند اکنون تأثیر مستقیمی در رتبه بندی کانال ها دارد.
  • حساب‌های پرمیوم می‌توانند با رای دادن به کانال‌های مورد علاقه‌شان در پست استوری کمک کنند. به این رای‌ها Boost گفته می‌شود و هر کانالی برای فعال کردن عملکرد باید مقدار مشخصی از این افزایش‌ها را دریافت کند.خرید اعضای ممتاز تلگرام برای رسیدن به بالای جستجو

خرید اعضای پریمیوم تلگرام برای رسیدن به بالای جستجو

رسیدن به بالای رتبه بندی جستجو در پیام رسان یک تلاش کامل است. قبل از اینکه توسعه دهندگان تلگرام قوانین جدیدی را معرفی کنند، کاملاً واضح بود. کانال هایی با مخاطبان بیشتر همه چیز را دریافت کردند. اکنون، اگر می‌خواهید اولین نفر در جستجو باشید، به تعداد زیادی حساب پرمیوم نیاز دارید. خوشبختانه، برای بهینه سازی جستجوی بهتر در وب سایت ما، می توانید مشترکین تلگرام را با حساب های پولی خریداری کنید.

مزایای رسیدن به بالای جستجو بسیار زیاد است:
1. وبلاگ شما برای میلیون ها کاربر پیام رسان قابل مشاهده می شود.
2. ممکن است بدون سرمایه گذاری فالوورهای جدیدی به دست آورید.
3. هویت برند بهبود یافته است (حتی اگر شخصی به وبلاگ شما نپیوندد، نام کانال و عکس نمایه آن را خواهد دید).
4. ممکن است وبلاگ نویسان دیگری را برای تبلیغات یا همکاری جذب کنید.

 

چرا خرید ممبر تلگرام از پارسی ممبر بهتر است؟

اگر قبلاً از کاربران ممتاز نگاه کرده اید، می توانید متوجه شوید که این سرویس کمی گران تر از اعضای کانال بدون اشتراک پولی است. در اینجا یک توضیح ساده برای این وجود دارد: اول از همه، همه کاربران ممتاز منحصر به فرد هستند. وقتی اعضای کانال بیشتری را برای تقویت بهینه سازی جستجوی شما اضافه می کنیم، مطمئن می شویم که آنها هیچ وبلاگ دیگری را دنبال نمی کنند. این بسیار مهم است زیرا وقتی یک حساب پریمیوم وبلاگ های زیادی را در لیست دنبال کننده خود دارد، تأثیر او در تبلیغ آنها تقریباً وجود ندارد.

همچنین، وقتی حساب‌های ممتاز خریداری می‌کنید، پاداش اضافی به همراه دارند: پارسی ممبر همچنین بازدیدهای پست را به انتشارات اخیر شما اضافه می‌کند. علاوه بر این، می توانید با ارسال استوری در یک کانال، محتوای خود را متنوع کنید. فعال کردن این ویژگی زیاد طول نمی کشد، به خصوص اگر از ارائه دهنده ما تلگرام را تقویت کنید.

از خدمات ممتاز ما برای فعال کردن عملکرد Stories استفاده کنید

یکی دیگر از عملکردهای مفید حساب های پریمیوم امکان رای دادن به کانال های مورد علاقه آنها است. با دادن این افزایش ها یک بار در روز، کاربران ترجیحات خود را نشان می دهند و می توانند کار اکوسیستم پیام رسان را بهبود بخشند. درست همانطور که می توانید به راحتی اعضای ممتاز تلگرام را به مقداری که با نیازهای فعلی شما مطابقت دارد خریداری کنید، همین امر برای تقویت نیز کار می کند.

برای ارسال یک استوری در روز در کانال خود، باید 0.1٪ از تعداد کل دنبال کنندگان خود را افزایش دهید. همچنین لازم به ذکر است که فقط کاربران دارای اشتراک پولی می توانند رای خود را بدهند. اما پس از رای دادن، هنوز فرصت دارند نظر خود را تغییر دهند و به جای آن کانال دیگری را تقویت کنند. به همین دلیل خرید تقویت‌کننده تلگرام امن‌تر خواهد بود و منتظر جمع شدن آرای واقعی نباشید.

چگونه با یک ارائه دهنده ارزان به کانال خود فعالیت اضافه کنید

هیچ چیز ساده تر از شروع رشد با مجموعه ای مطمئن از خدمات پارسی ممبر نیست. می‌توانید هر آنچه را که نیاز دارید در وب‌سایت ما سفارش دهید و ببینید که چگونه کانال شما در تلگرام در بین اعضای ممتاز تلگرام بیشتر دیده می‌شود و محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند. ما سرویس های دیگری داریم که می تواند موقعیت وبلاگ شما را در پیام رسان بهبود بخشد و فعالیت را افزایش دهد – بازدید از پست، واکنش (اعم از مثبت و منفی) و حتی نظرات.

برای رشد سریع و پایدار به وب سایت ما مراجعه کنید و مشترکین تلگرام را خریداری کنید. حتی اگر قرار است معرفی‌ها و قوانین جدیدی وجود داشته باشد، شما یک ارائه‌دهنده خدمات قابل اعتماد برای اطمینان از ارتقای مداوم و رتبه اول در جستجو خواهید داشت.

خط آخر: یک تبلیغ سریع با اعضای ممتاز تلگرام دریافت کنید

انتظار می‌رود نقش حساب پریمیوم و تاثیر آن بر کانال‌های تلگرام در آینده افزایش یابد. اگر می‌خواهید همیشه در راس بازی خود باشید، باید چیزی بیش از تعامل با محتوا و ارتباط با کاربران فعلی انجام دهید. پارسی ممبر امروز به شما فرصتی واقعی برای رشد یک کانال ارائه می دهد – با کمک پنل هوشمند ما با قیمت پایین و خدمات ارزان آن، در میان هزاران سایت مشابه متمایز خواهید شد. تبلیغات خود را با کمک اعضای ممتاز تلگرام به تاخیر نیندازید: هر چه سریعتر شروع کنید سریعتر نتیجه را خواهید دید.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا