آموزشمعرفی

چرا باید ممبر واقعی تلگرام بخریم ؟

روش های جذب ممبر تلگرام ( 0 تا 100 )

روش های جذب ممبر واقعی تلگرام

تلگرام یک پیام رسان جهانی است که کل دنیا در حال استفاده کردن از ان هستند و در حال ارتباط بر قرار کردن در ان می باشند به صورت متن . صوت و تصویر. در این پیام رسان شما می توانید کانال یا گروه برای خود به ثبت برسانید و مطالب خود را در کانال خود به اشتراک بگذارید یا در گروه خود با کاربران گفت و گو بکنید.

اما برخی کاربران سعی بر این دارند که تبلیغات انجام بدهند و اعضای کانال یا گروه تلگرام خود را به صورت واقعی بالا ببرند.

سایت رسمی پارسی ممبر یک وبسایت در حوزه تبلیغات تلگرام و اینستاگرام است که شما می توانید از طریق این وبسایت می توانید اعضای کانال و گروه خود را با استفاده از محصولات ان بالا ببرید. روش های ممبر گیری مختلف که در ادامه برای شما به صورت کامل توضیح می دهیم چگونه می باشد و روش های ان به چه صورتی می باشد.

گام اول : پروفایل کانال تلگرامی

در پروفایل تلگرامی خود توضیح مختصری در مورد فعالیت کانال تلگرامی خود ارائه دهید تا کاربران از نوع فعالیت شما اطلاع پیدا کنند تا در این کانال با چه موضوعاتی مواجه هستند در پروفایل تلگرامی سلیقه به خرج دهید و همچنین لوگویی مختص کانال تلگرامی خود طراحی کنید این امر موجب جذاب تر شدن پروفایل تلگرامی شما می شود.

گام دوم : استفاده از دوستان

در ابتدا کار به طور طبیعی ممبر های کانال تلگرامی شما کم می باشد بنابراین از دوستان خود بخواهید که عضو کانال شما شوند و همچنین از آن ها بخواهید که کانال تلگرامی شما را در بین آشنایان خود تبلیغ کنند زیرا در ابتدا تعداد ممبر های شما کم می باشد و این علت موجب کم بازدید خوردن پست های تان می شود و ممکن است برخی از ممبر های خود را ازدست دهید.

گام سوم : استفاده کم از ممبر فیک

در ابتدا کار شما می توانید مقدار کمی از ممبر های فیک استفاده کنید برای این کار روش های مختلفی وجود دارد بطور مثال استفاده از سایت پارسی ممبر ، برای شروع می توانید 5000 ممبر فیک تلگرام را به کانال تلگرام خود اد بزنید. سایت پارسی ممبر هیچ محدودیتی ندارد …

گام چهارم : استفاده از سایت های معرفی کانال تلگرام

شما برای این امر کافیست در گوگل سایت های معرفی کانال های تلگرامی را سرچ کنید برای شما اکثر سایت های معروف این کار بالا می آید شما می توانید با استفاده از این سایت ها کانال تلگرامی خود را داخل این سایت ها معرفی کنید و توضیح مختصری در مورد فعالیت کانال تلگرامی خود ارائه دهید.

گام پنجم : استفاده از شبکه های اجتماعی

یکی دیگر از راه های مفید در این امر استفاده از شبکه های  اجتماعی مختلف می باشد که این شبکه ها عبارتند از توییتر ، اینستاگرام  ، فیس بوک و …. و از هشتگ های مربوط به حوزه فعالیت خود در این امر استفاده کنید و در زیر پست هایی که در این شبکه های اجتماعی قرار می دهید کانال تلگرامی خود را معرفی کنید و حوزه فعالیت خود را بیان کنید و بخواهید اگر مایل هستند در کانال تلگرامی شما عضو شوند.

گام ششم : استفاده از گروه ها ی تلگرامی

این روش هم امری مفید در جذب ممبر می باشد شما می توانید در گروه ها و سوپر گروه ها تبلیغ و لینک کانال تلگرامی خود را قرار دهید در این امر اسم خود را پروفایل من را نگاه کنید قرار دهید و در پروفایل خود آدرس و لینک کانال تلگرامی خود را قرار دهید تا توسط ربات های موجود در داخل سوپر گروه ها حذف نشوید این یک روش خاص برای این امر می باشد.

گام هفتم : تبادل با کانال های دیگر

برای افزایش ممبر های کانال تلگرامی خود می توانید با کانال های تلگرامی همسان دیگر تبادل کنید و از این امر اطلاع کامل داشته باشید که ممبر های کانالی که با آن در حال تبادل هستید فیک نباشد.

گام هشتم : ایجاد چالش و مسابقه  

در بین کاربران خود چالش و مسابقه ایجاد کنید و وعده ی جایزه دهید مثلا ۵۰ هزار تومن مبلغ آن جایزه باشد این امر بسیار تاثر گذار می باشد و باعث افزایش ممبر های شما می شود مطمئنا از این سود خواهید کرد.

گام نهم : استفاده از هشتگ های تلگرام

استفاده از هشتگ های تلگرامی را فراموش نکنید این امر هم بسیار تایر گذار می باشد؛ بطور مثال اگر یکی از اعضای کانال تلگرامی شما بخواهد راجبع یک موضوع خاص در کانال شما جستجو کند با سرچ کردن آن هشتگ راحتر به محتوا و پست مورد نظر خود دستیدا می کند.

گام دهم : تعامل با کاربران

این روش هم روش مفیدی در امر زیاد شدن ممبر های کانال تلگرامی شما می باشد از کاربران خود در مورد پست گذاری هایی که انجام می دهید نظر بخواهید و در بین آنها نظر سنجی انجام دهید تا محتوای جذابتری را برای اعضای خود ارائه دهید.

 

انواع ممبر تلگرام

در تلگرام چندین روش عضو گیری ممبر واقعی تلگرام وجود دارد به روش های اختیاری { کاربران با اخیتار خود وارد کانال تلگرام بشوند }. و اجباری { کاربران به اجبار وارد کانال تلگرام شما می شوند } به این دو صورت می توانید اعضای خود را بالا ببرید.

خرید ممبر اد اجباری تلگرام – پارسی ممبر

یک روش به صرفه خرید ممبر واقعی تلگرام عضو گیری به صورت اد اجباری است. این روش کاربرانی که در حال کار با تلگرام های غیر رسمی هستند به صورت خودکار وارد کانال یا گروه تلگرامی شما می شود و کل این روش ممبر گیری به صورت واقعی و ایرانی می باشد. در این روش ممبر گیری ریزش زیاد است زیرا کاربران با دلخواه خود وارد کانال تلگرام شما نمی شوند. بلکه غیر اختیار وارد می شوند اما به دلیل پایین بودن هزینه آن { هر 1000 ممبر 25 هزارتومان } طرفداران زیادی دارد و به عنوان یک ممبر گیری ارزان و به صرفه است.

 

خرید ممبر پاپ اپ کانال تلگرام – پارسی ممبر

در خرید ممبر واقعی تلگرام بسیاری از افراد از روش ممبر پاپ اپ استفاده می کنند و این روش هم یکی از روش های خوب ممبر گیری است زیرا کاربران به اختیار خود وارد کانال تلگرام شما می شوند و اجباری در کار نیست ! در این روش عضو گیری کانال شما برای کاربران انلاین باز می شود و هر شخصی مایل بود وارد کانال تلگرام شما می شود. این روش تبلیغات بسیار پر بازده است و کاربرانی که جذب می کند 100 درصد ان واقعی و اختیاری هستند.

هزینه در این روش به ازای هر 1000 نفری که وارد کانال تلگرام شما بشوند 70 هزار تومان می باشد که نسبت به تبلیغات از به صرفه است و تبلیغاتی قوی می تواند برای کانال تلگرام شما باشد و اگر فروشگاه دارید می توانید با این روش به کاربران زیادی محصولات خود را معرفی بکنید

 

خرید ممبر پروکسی کانال تلگرام – پارسی ممبر

در خرید ممبر واقعی تلگرام یک روش پرطرفدار و پر هزینه و بالاترین کیفیت ممبر گیری در تلگرام روش عضو گیری به صورت پروکسی است که در این روش کانال های خدماتی و فروشگاهی از این روش استفاده زیادی می کنند در این روش کانال شما بر روی اسپانسرینگ پروکسی می رود و کاربرانی که به پروکسی وصل هستند کانال شما را مشاهده می کنند { کاربران متصل به پروکسی بالای 250 هزار نفر هستند }. و اگر دوست داشتند وارد کانال تلگرام شما می شوند در این روش کیفیت بالا بودن تبلیغات محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کرده است قیمت در این روش به ازای هر 1000 عضو گیری در تلگرام 390 هزار تومان می باشد.

خرید ممبر پروکسی تلگرام

 

خرید ممبر اجباری تلگرام چیست ؟

خرید ممبر اجباری تلگرام یکی از راه هایی است که برای افزایش ممبر تلگرام استفاده می‌شود. در این روش افراد بدون اطلاع و ناخواسته در کانال تلگرام شما اضافه می‌شود  این کار از طریق تلگرام های غیر رسمی انجام می شود و این کاربران کاملا اکانتهای واقعی هستند. و بعد از اینکه تلگرام خود را باز کنند کانال شما برای آنها نمایش داده می‌شود. استفاده از این روش برای شروع کار مناسب است و با توجه به هزینه آن به صرفه است. ممبرهای اجباری با کیفیت را می‌توانید از سایت معتبر کافه اینستا خریداری کنید.

ممبر های اجباری خریداری شده واقعی هستند؟

هیچ یک از ممبرهای موجود در این پکیج ها اکانت های فیک نیستند و کاملا با کیفیت و صد در صد ایرانی هستند. خرید ممبر اجباری تلگرام از طریق تلگرام های غیر رسمی موبوگرام و سایر برنامه های مشابه وارد کانال شما می شوند و هیچ کدام از آن ها فیک و غیر واقعی نیستند.

خرید ممبر اجباری بدون ریزش وجود دارد؟

به صورت کلی ممکن است افزودن ممبرهای تلگرام با ریزش مواجه شود. زمانی که از روش های اجباری و یا اختیاری استفاده می کنید ممبرهای شما واقعی هستند و کانال شما را بررسی می‌کنند. بعد از بررسی محصول و محتوای کانال تصمیم می‌گیرند شما را دنبال کنند و یا از کانال خارج شوند. پس نمی‌توان گفت که این روش ها هیچ ریزشی ندارند

برای رشد کانال کسب و کار تلگرام، تعداد ممبرهای کانال تاثیرگذار و مهم ترین گزینه است. زمانی که شما برای افزایش ممبرهای خود هزینه می‌کنید در مقابل سودی که از فروش بیشتر به دست می‌آورید قابل مقایسه نیست. از همه مهمتر زمانی که برای رشد ارگانیک می‌گذارید ممکن است درآمد شما را به تاخیر بیاندازد.

آیا ممبر های اجباری سین خور هستند؟

بله، ممبر ها واقعی می باشند و محتوای کانال شما را مشاهده میکنند، ولی باید دقت کنین، سین یا ویو کم است و به مرور زمان بیشتر می شود چناچه نیاز به ویو بیشتری دارید پیشنهاد ما به شما خرید ممبر اختیاری یا ممبر پاپ آپ می باشد. زمانی که ممبر ها به کانال شما افزوده می شود، کاربران به مرور زمان کانال شما رو چک می کنند بنابراین ویو های شما با سرعت آهسته افزایش پیدا می کند.

مزایای ممبر ادد اجباری نسبت به ممبر پاپ آپ :

  • به صرفه بودن قیمت
  • انجام سریع سفارشات
  • بازدهی قابل قبول نسبت به قیمت
  • امکان جبران ریزش با هزینه‌ی پایین

معایب ممبر ادد اجباری نسبت به ممبر پاپ آپ :

  • ریزش بالا
  • ویو پایین نسبت به پاپ آپ

 

نحوه افزایش ممبر فیک در تلگرام

ممبر فیک

به طور مثال، افزایش ممبر در تلگرام می تواند به افزایش سود و فروش محصولتان بسیار کمک کند. بیشتر کانال های تلگرام موجود در تلگرام برای افزایش فروش و کسب درآمد مناسب نیاز به ممبر واقعی یا فیک دارند.

الان مسئله مهم این است که چند درصد از اعضای یک کانال تلگرام واقعی هستند. اولین عامل مهم در گرایش به عضویت در کانال، تعداد اعضای کانال است و کیفیت پست ها و محتوا در اولویت بعدی قرار دارد.

به عبارت دیگر، یک کانال تلگرامی با تعداد زیادی ممبر، کاربران را متقاعد می کند که این کانال دارای محتوای عالی و قابل اعتماد است. بین کانالی با 1000 ممبر و کانالی با 10 هزار عضو، کاربران ترجیح می دهند در کانالی که 10 هزار ممبر دارد عضو شوند.

بدین صورت افراد تازه عضو شده در کانال شما متوجه فیک یا واقعی بودن اعضای کانال تلگرامی شما نمی شود و فقط به تعداد ممبر‌های کانال توجه می کند.

بنابراین اگر کانال تلگرامی دارید و نیاز دارید تا تعداد ممبر های این کانال را با قیمت مناسب و کیفیت بالا افزایش دهید، می توانید ممبر فیک را برای کانال خود خرید کنید.

 

افزایش ممبر فیک تلگرام

 

بهترین تکنیک ها برای افزایش ممبر فیک ؛

چندین روش برای اضافه کردن ممبر فیک وجود دارد. در برخی از این روش ها شما می‌توانید انواع ممبر را خریداری کنید. و بسته به تعداد اعضایی که نیاز دارید هزینه را بپردازید.

وبسایت پارسی ممبر می‌تواند با پرداخت هزینه اندک به کانال تلگرامی شما ممبر فیک یا ممبر واقعی اضافه کند.

. ممبر فیک تلگرام چیست ؟

ممبر آفلاین یا ممبر فیک افرادی هستند که با استفاده از شماره های مجازی ثبت نام کرده اند و هیچ شخص واقعی پشت این اکانت‌ها وجود ندارد. بزرگترین مزیت این نوع ممبر نسبت به سایر تکنیک ها این است که تعداد اعضا در طول زمان کاهش نمی یابد یا ریزش بسیار کمی دارند.

این ممبر های فیک پست ها و مطالب شما را نمی بینند، بنابراین نباید پیش بینی افزایش بازدید پست های خود را داشته باشید. این ممبرهای فیک تلگرام فقط و فقط تعداد اعضای کانال شما را افزایش می دهند اما از کانال یا پست های شما بازدید نمی کنند.

هنگام ساخت کانال نیاز دارید تا ممبر فیک تلگرام برای کانال خود خرید کنید تا بتوانید کانال خود را مورد اطمینان نشان دهید.

وقتی کاربری وارد کانال تلگرامی شما بشود و با تعداد ممبر کمی مواجه شود خیلی سخت می‌تواند به کانال شما اعتماد کند مخصوصا اگر کانال شما فروشگاهی نیز باشد.

ما پیشنهاد می‌کنیم قبل از استارت کسب و کار خود در تلگرام  حداقل 2 الی 10 هزار ممبر فیک برای کانال خود بخرید تا افراد واقعی هنگامی که وارد کانال شما می‌شوند راحت‌تر به شما اعتماد کنند.

. نحوه خرید ممبر فیک تلگرام ؛

لطفاً این موضوع را در نظر داشته باشید که ممبرهای فیک صرفاً برای افزایش اعتماد کانال یا گروه تلگرامی شما هستند. پس می‌توانید از آنها برای افزایش اعتماد کسب و کار خود استفاده کنید.

اگر به دنبال افزایش ممبر فیک به کانال یا گروه خود هستید، می توانید برای ( خرید ممبر فیک ) برای کانال خود اینجا کلیک کنید.

ما پیشنهاد می‌کنیم برای کانال های تازه ساختت شده، بهترین استراتژی این است که ابتدا 2 تا 10 هزار عضو جعلی اضافه کنید تا کانال زنده شود و سپس شروع به اضافه کردن اعضای واقعی و فعال کنید.

چرا باید ممبر واقعی تلگرام بخریم؟

 

فرض کنید شما یک کانال یا گروه مربوط به کسب و کار خود در تلگرام دارید اما تعداد ممبر آن بسیار کم است چطور می‌خواهید اعتماد دیگر کاربران را جلب کنید تا عضو کانال شما شوند یا حتی از شما خریدی انجام بدهند.

این نکته را در نظر داشته باشید که تعداد ممبر‌های یک کانال برگ سند معتبر بودن آن کانال یا گروه است پس تا زمانی که کانال شما ممبرهای زیادی نداشته باشد نمی‌توانید کاربران را ترغیب به خرید کنید. پس بهترین مزایا خرید ممبر این است که شما در اولین نگاه کاربران جدید کسب و کاری معتبر دیده می‌شوید

ممبر های تلگرام به 2 دسته تقسیم می‌شوند که به آنها ممبر فیک و واقعی می‌گویند

ممبر فیک : همانگونه که از نامش پیداست هیچ‌گونه فعالیتی در کانال یا گروه شما ندارد اما اگر از ممبر واقعی استفاده کنید می‌توانیم این قول را به شما بدهیم که در میان این افراد تعدادی به مشتریان شما تبدیل خواهند شد.

خرید ممبر واقعی تلگرام : یک ویژگی برای افزایش ممبر‌‌های کانال و گروه‌های تلگرامی است. برخی از کسب و کار ها برای افزایش فروش خود نیاز به یک کانال پربازدید در تلگرام هستند که با استفاده از خرید ممبر واقعی تلگرام در کوتاه‌ترین زمان به ممبر  دلخواه خود را برسند.

پارسی ممبر : در این مقاله درباره مزایای خرید ممبر تلگرام و روش‌های موجود رای افزایش ممبر تلگرام صحبت می‌کند اگر شما نیاز به این اطلاعات دارید حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

  • ممبر واقعی تلگرام راهی برای کسب درآمد بیشتر

امروزه تلگرام به یکی از جذاب و محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران ایرانی تبدیل شده است که از این اپلیکیشن فقط به عنوان پیام‌رسان استفاده نمی‌کنند و کسب و کار زیادی در این پلتفرم درحال گسترش است.

اولین فاکتوری برای فعالیت در این اپلیکیشن نیاز است داشتن یک کانال یا گروه بزرگ است. اگر می‌خواهید کسب و کار فیزیکی خود را در تلگرام را نیز استارت بزنید و در دبگر کانال‌ها تبلیغ کنید قبل از این اقدام باید موارد زیر را در نظر بگیرید. اپلیکیشن تلگرام با قابلیت ساخت کانال و گروه این ویژگی را برای کاربران خود فراهم کرده است تا به آسانی بتوانند بیزینس خود را در این پلتفرم استرت بزنند و اقدام به فروش محصولات یا خدمات خود کنند.

اما این نکته را در نظر داشته باشید که برای افزایش فروش نیاز به تعداد بالایی ممبر واقعی تلگرام برای گروه و کانال خود دارید که راه های بسیاری برای اقدام به این کار وجود دارد اما راحت‌ترین و بی‌دردسر ترین آنها خرید ممبر واقعی تلگرام است.

 آموزش افزایش ممبر واقعی تلگرام

همانگونه که در بالا اشاره کردیم راه‌های زیادی برای افزایش ممبر وجود دارد که در پایین‌تر به چند روش‌ از این نوع خدمات اشاره می‌کنید پس با پارسی ممبر همراه باشید:

1. تولید محتوا روزمره و هدفمند در تلگرام :

یکی از راه‌های افزایش ممبر تلگرام تولید محتوا اختصاصی و هدفمند است اگر شما بتوانید محتوایی منتشر کنید که ارزش ارسال به دیگران را داشته باشد کاربران با انجام این کار به راحتی برای شما ممبر جمع می‌کنند و این عمل باعث افزایش ممبر کانال یا گروه تلگرام شما می‌شود.

2. تبلیغات :

در این روش شما با دادن هزینه های بالا به دیگر کانال های بزرگ در تلگرام اقدام به معرفی کسب و کار خود می‌کنید و این کار بسیار هزینه‌بر است.

پس بهترین کار خرید ممبر ارزان است زیرا تمامی سرویس های فوق برای افزایش ممبر بهترین هستند اما امکان دارد در دراز مدت به نتیجه دلخواه خود برسید.

کلام آخر

 همانگونه که مشاهده کردید ما در این مقاله درباره مزیت‌های خرید ممبر واقعی تلگرام و انواع روش افزایش ممبر صحبت کردیم اگر در هر بخش با سوالی روبرو شدید حتما از طریق پشتیبانی سایت بپرسید تا در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا