فرهنگی

چرا به خرید فالوور اینستاگرام نیاز داریم؟

علت نیاز به خرید فالوور اینستاگرام چیست؟

شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام علاوه بر گسترده‌تر کردن دایره ارتباطات ما، امتیازات مثبت دیگری نیز به همراه دارند. هر مدیر و یا مسئول اگر هوشمندانه از اینستاگرام استفاده کند، می‌تواند باعث پیشرفت و موفقیت کسب و کار خود شود. اینستاگرام به خاطر داشتن قابلیت‌ها و جذابیت‌های منحصر به فرد توانسته از رقبای خود سبقت بگیرد و تبدیل به پرمخاطب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران و جهان شود؛ بنابراین اگر استفاده درستی از این ابزار داشته باشید، خیلی راحت می‌توانید فروش خود را چندین برابر کنید.

همانطور که می‌دانید، اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در دنیاست. با این اپلیکیشن به راحتی می‌توانید با مردم جهان ارتباط برقرار کنید و لحظات زندگی خودتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه‌‌بر‌این، اینستاگرام بستر حاصلخیزی برای کسب‌وکارهای مختلف به حساب می‌آید و به صاحبان مشاغل اجازه می‌دهد که خدمات و محصولات خودشان را به کاربران معرفی کنند.

واقعیت این است که رقابت در فضای اینستاگرام خیلی هم راحت و آسان نیست! هر کسب‌وکاری که داشته باشید مطمئناً رقبایی هم دارید که در اینستاگرام پیج ساخته‌اند و فالوورهای خودشان را دارند.

فرض کنید دو فروشگاه پیش روی شما قرار دارد، یکی در روز نهایتاً چندتا مشتری نصیبش می‌شود و دیگری همیشه مغازه‌اش پر است.
شما برای خرید کدام فروشگاه را ترجیح می‌دهید؟ قطعاً فروشگاه دوم.

در اینستاگرام فالوورهای شما همان مشتری‌هایتان هستند! پس هرچقدر تعداد آنها بیشتر باشد؛ طبیعتاً توجه بیشتری را جلب می‌کنید و مخاطب راحت‌تر می‌تواند به شما اعتماد ‌کند. در این مطلب قرار است در مورد خرید فالوور اینستاگرام و مزایا و معایبش صحبت کنیم، این روزها کسب و کارهای زیادی درصدد افزایش سودآوری خود به خرید فالوور اینستاگرامی روی آورده­اند. حال سوال اینجا است که خرید دنبال­ کننده در این شبکه­ اجتماعی چه تاثیری در فروش استارتاپها و بیزینس های گوناگون داشته است؟ دراین مقاله به بررسی تاثیر خرید فالوور اینستاگرام بر مخاطبان صفحات این بستر اجتماعی می­پردازیم. با ما همراه باشید. البته در ابتدا بهتر است که نگاهی به انواع فالوور داشته باشیم.

 

انواع فالوور

فالوورهای اینستاگرام به‌طور‌ کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند: فالوور واقعی و فالوور فیک. در ادامه بیشتر در مورد هرکدام از این دسته‌ها توضیح می‌دهیم.

فالوور واقعی

 فالوور‌های واقعی اینستاگرام دقیقاً مثل هرکدام از ما، اکانتی حقیقی به همراه نام و تصویر واقعی دارند و در اینستاگرام کاملاً فعال هستند. منظور از فعال بودن این است که پست‌های دیگران را لایک می‌کنند، کامنت می‌گذارند، پست و استوری به اشتراک می‌گذرانند، عکس پروفایلشان را عوض می‌کنند و …

فالوور فیک

این فالوور‌ها را ربات‌های خاصی می‌سازند و توسط یک نفر مدیریت می‌شوند؛ پس عملاً هیچ فعالیتی در اینستاگرام ندارند. دقیقاً به همین دلیل است که پس از مدتی توسط اینستاگرام حذف می‌شوند.


معایب خرید فالوور اینستاگرام

بدیهی است شما برای اینکه بتوانید محصولات و خدمات خودتان را بفروشید، به اشخاص واقعی نیاز دارید نه فیک! پس اگر حواستان نباشد و برای خرید فالوور اینستاگرام به سایت‌های غیرمعتبر مراجعه کنید، فالوورهای فیک را به شما می‌فروشند!

همانطور که گفتیم، فالوور فیک توانایی خرید از شما را ندارد، پس هیچ کمکی هم به فروش محصولات شما نمی‌کند. همچنین فالوور‌های فیک نمی‌توانند رابطه‌ای دو‌طرفه با شما برقرار کنند، در این صورت شما از پیشنهادات و نظرات مخاطبانتان برای پیشرفت کسب‌وکارتان محروم می‌شوید.

فالوور فیک فقط‌ و‌ فقط در ظاهر تعداد فالوور‌های شما را افزایش می‌دهد و تاثیری بر تعداد لایک‌ها، کامنت‌ها و بازدید پروفایل شما ندارد. توجه داشته باشید که تفاوت بین تعداد زیاد فالوور با آمار لایک پایین باعث می‌شود که مخاطب به شما اعتماد نکند.

علاوه‌براین اپلیکیشن اینستاگرام اکانت‌های فیک و غیرفعال را به مرور حذف می‌کند و یا در موارد وخیم‌تر ممکن است صفحۀ خودتان را از دست بدهید. پس فالوور فیک نه تنها هیچ کمکی به شما نمی‌کند، بلکه ممکن است ضربۀ بزرگی را هم به بیزینس شما وارد کند.

اینکار با تمام مزایایی که دارد اگر به صورت درست و اصولی اتفاق نیفتد، اثرات منفی به دنبال خواهد داشت. اولین نکته‌ای که باید مد نظر داشته باشید، اجتناب از خرید فالوور غیر فعال و فیک است. این مدل از فالوورها به خاطر اینکه فعالیتی در پیج انجام نمی‌دهند، فقط جنبه نمایشی داشته و باعث بالا بردن تعامل نمی‌شوند.

به همین خاطر باید فالوور واقعی و ایرانی خریداری کنید تا با ایجاد تعامل، پست‌های شما را وارد صفحه اکسپلور کنند؛ بنابراین حتما به سراغ خرید فالوور از سایت معتبر مانند پارسی ممبر بروید تا با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.

مزایای خرید فالوور اینستاگرام

همانطور که قبل از این هم گفته شد، فالوور بالا مهر تایید کار شماست و شما را در پیش چشم مخاطب از رقبایتان معتبرتر می‌کند. ازآنجایی که فالوورهای واقعی اینستاگرام به دلخواه خودشان پیج شما را فالو می‌کنند، این شانس را دارید تا با تولید محتوای مفید و کاربردی آن‌ها را به لایک و تعامل بیشتر تشویق کنید.

فالوور‌های واقعی باعث می‌شوند پیج شما در اینستاگرام بالا بیاید و دیده شود و حتی می‌توانند پست‌هایتان را به اکسپلور هم بکشانند؛ علاوه‌براین ریزش آنچنانی هم ندارند. دیگر مزایای خرید فالوور واقعی اینستاگرام عبارت است از:

  1. بیشتر دیده می‌شوید: هر چقدر تعداد فالوور شما بیشتر باشد، لایک بیشتری نیز به دست می‌آورید و در نتیجه پست‌هایتان وارد صفحه اکسپلور می‌شود. با ورود به صفحه اکسپلور بازدید کنندگان زیادی به دست می‌آورید و محصول و خدماتتان توسط افراد بیشتری دیده می‌شود.
  2. اعتبار و ارزش پیج بالا می‌رود: بسیاری از افراد وقتی می‌خواهند پیجی را دنبال کنند و یا قصد خرید از آن را دارند، ابتدا به تعداد فالوورها نگاه می‌کنند. اگر تعداد بالا باشد، احتمال دنبال کردن و خرید بالا می‌رود. به همین خاطر با خرید فالوور اینستاگرام می‌توانید اعتماد کاربران را به دست آورید.
  3. از دیگران سبقت می‌گیرید: با خرید فالوور درجه یک اینستاگرام سرعت رشد شما به شدت بالا می‌رود و در مدت کوتاهی می‌توانید فروش خود را چندین برابر کنید. اینکار باعث می‌شود از رقبای خود سبقت بگیرید و دیگر هیچ رقیبی نداشته باشید.

ویژگی­های منحصر به فرد اینستاگرام شامل چه مواردی می­شود؟

تمامی افرادی که در اینستاگرام به فروش محصولات خود می پردازند به اهمیت این شبکه­ی مجازی در بین طیف­ وسیعی از کاربران پی بردهاند. سوال اینجا است که برتری اینستاگرام نسبت به سایرین چیست؟

اینستاگرام از همان ابتدای فعالیت خود شناخت عمیق از نیازمندی­های کاربران را اساس فعالیت­های خود قرار داد و از این رو همواره در جهت بهبود عملکرد خود در این زمینه تلاش کرده است. امکاناتی که این شبکه چه برای خریداران و چه فروشندگان فراهم آورده است، این امکان را ایجاد کرده است تا هم خریداران بتوانند محصولات مورد نیاز خود را به راحتی پیدا کنند و هم فروشندگان محصولات خود را به بهترین شکل عرضه نمایند. از سویی دیگر با گسترش دایره ارتباطات افراد در این فضا، طیف وسیع تری از مخاطبان می­توانند محصولات را خریداری نمایند.

رعایت چه نکاتی می­تواند فروش صفحات اینستاگرامی را افزایش و سودآوری را رقم بزند؟

نکات بسیاری هستند که در سودآوری فعالان اقتصادی نقش کلیدی ایفا می­کنند ولی تعداد فالوور و دنبال کننده صفحات اینستاگرامی از آنجا که نخستین موردی است که مخاطبان با آن رو به رو می­شوند، تاثیری انکار نشدنی در تعیین آینده ی اقتصادی یک کسب و کار خواهد داشت. تعداد فالوور می­تواند برای شما اعتبار کسب کند چرا که نشان دهنده تعداد زیاد افرادی است که شما را برای خرید اینترنتی برگزیده­اند. پس پرداختن به این بخش از صفحه ی کاری شما به اندازه­ی تهییه محتوای مناسب روی مخاطب پیج تاثیر دارد.

چرا باید فالوور اینستاگرامی خرید؟

از آنجا که تعداد بالای دنبال­کنندگان اینستاگرامی به معنی معتبر بودن شما نزد کاربران اینستاگرام است، لازم است این جلوه­ی تاثیرگذار را هرچه سریع­تر برای خود کسب نمایید. هرچند در این بخش مشکل این است که رساندن فالوور به تعداد مطلوب، فرایندی زمانبر بوده و هرگز نمی­توان در ابتدای فعالیت به آن رسید. از سویی دیگر کم بودن فالوورها افراد را به سوی پیج شما جلب نخواهد کرد. اینجا است که خرید فالوور اینستاگرام به کمک کسب و کار شما خواهد آمد و در این زمان است که بست فالوور تضمین موفقیت شما در فعالیت اقتصادی خواهد بود.

نقش خرید فالوور در پیشرفت در فعالیت­های اینستاگرامی چیست؟

شاید مختصر و مفیدترین پاسخ برای این سوال این است که خرید فالوور حکم سرمایه گذاری برای آینده ی کسب و کار اینستاگرامی شما را دارد. رسیدن به میزان فالوور مورد نیاز با هیچ روشی بجز خرید فالوور نمی­تواند شما را به هدف مطلوب خود برساند. چرا که کسب دنبال ­کننده فرایندی به شدت وقت­گیر بوده و می­تواند شما را از سایر همتایانی که در این فضا فعالیت دارند عقب بیندازد و یا حتی باعث شکست شما در همان ابتدای فعالیت اقتصادی­تان شود.

از این رو خرید فالوور را می­تواند موتور محرکی برای پیج شما دانست نکته بعدی که نمیتوان از آن گذشت میزان لایک و ویو یا بازدید پیج است که خیلی به دیده مخاطب نسبت به پیج شما تاثیر دارد و میتواند نظر آنها را عوض کند بس با خرید لایک اینستاگرام برای پست های خود و بالا بردن آنها به صورت طبیعی و یا خرید ویو اینستاگرام برای ویدیو های با کیفیت خود میتوانید به اکسپلور اینستاگرام ورود کنید و نتیجه عالی دریافت کنید.

کاربرانی که برای نخستین بار با صفحه­ی شما مواجه می شوند با دیدن تعداد فالوورهای شما به راحتی به شما اعتماد کرده و به همین صورت پس از مدتی به شکل صعودی های مخاطبان و خریداران شما افزایش پیدا خواهند کرد. از این رو قدرت فالوورها را دست کم نگیرید.

آیا فالوور خریداری شده به اندازه­ی فالوور واقعی به رشد صفحه کمک نماید؟

البته که در نهایت این فالوورهای واقعی خریداری شده هستند که با خرید از صفحه­ی شما، سود شما را بوجود میاورند. موضوع اینجا است که کسب اعتماد مخاطبان کلیدی ترین نکته ای است که باید به آن توجه نمود ولی به دلیل سو استفاده های فراوانی که افراد مختلف از این بستر می­کنند و کلاهبرداران بیشمار اینترنتی، اعتماد مخاطبان به راحتی به شما جلب نمی ­شود. خرید فالوور با دادن جلوه­ای معتبر به کسب و کار شما مخاطبان را ترغیب می­کند که بتواند شما را منبعی مورد اطمینان دانسته و از شما خرید کند و حتی شما را به دیگران معرفی نماید. از این رو خرید فالوور به صورت غیرمستقیم باعث افزایش فروش شما می­شود.


از کجا فالوور واقعی بخریم؟

سایت‌های زیادی وجود دارند که محصولات مختلف اینستاگرام مثل بازدید استوری، لایک، کامنت و جذب فالوور را به شما عرضه می‌کنند. بعضی از این سایت‌ها خدمات‌شان باکیفیت است و بعضی دیگر هم محصولات بی‌کیفیتی را می‌فروشند.

برای خرید فالوور اینستاگرام، خرید لایک اینستاگرام، خرید ویو اینستاگرام، خرید ویو استوری اینستاگرام کافی است به وب سایت پارسی ممبر مراجعه کرده و سپس با توجه به نیاز خود، فالوور درخواستی را سفارش دهید. بعد از ثبت درخواست، در مدت زمان کوتاهی فالوور درخواستی به پیج شما اضافه می‌شود. خدمات ارائه شده توسط پارسی ممبر برترین کیفیت را داشته و با مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد. در ضمن تمام فالوورهای این سایت واقعی هستند.

parsimember.com تا الان در این زمینه موفق عمل کرده است و توانسته کاربرانش را راضی نگه دارد. پارسی ممبر معتبرترین سایت خرید محصولات شبکه‌های اجتماعی از جمله محصولات اینستاگرام به حساب می‌آید. این سایت با‌کیفیت‌ترین محصولات را با مناسب‌ترین قیمت‌ به شما ارائه می‌کند.

لازم است بدانید که در حال حاضر پارسی ممبر تخفیفات شگفت‌انگیزی را برای محصولات خودش قرار داده که مطمئناً فرصت بزرگی برای مشاغل نوپا در فضای مجازی محسوب می‌شود.

نکتۀ قابل توجه این است که برای خرید فالوور نیازی نیست که حتماً رمز عبور حساب خودتان را در اختیار کارشناسان این سایت قرار بدهید، پس به این ترتیب اطلاعات هویتی شما در امنیت کامل باقی می‌ماند.

اگر به فکر ایجاد یا گسترش کسب‌و‌کار خودتان هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً سری به سایت ParsiMember.com بزنید. تیم پشتیبانی قوی پارسی ممبر هفت روز هفته پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در هر ساعت از شبانه‌روز هستند.

چرا باید از پارسی ممبر فالوور بخریم؟

تیم حرفه­ای پارسی ممبر با ارائه ی فالوور های باکیفیت در پایین ترین قیمت ممکن به صورت همزمان هم نیاز شما را به داشتن تعداد بالای فالوور مرتفع می­کند و هم سرمایه شما را حفظ می­کند. از این رو بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

شما می­توانید هر زمان از پشتیبانی سایت پارسی ممبر استفاده نمایید و هرگز نگران تعداد دنبال کنندگان خود در اینستاگرام نباشید. با خیال آسوده جذب کاربران به صفحه کاری خود را به پارسی ممبر بسپارید و از افزایش روزافزون تعداد مخاطبان خود و فروش خود لذت ببرید. پارسی ممبر علاوه بر خرید فالوور، خدمات ارزشمند دیگری مانند خرید لایک و ویوی اینستاگرامی هم ارائه می دهد و نیاز شما را از هر منبع دیگری رفع می نمایند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا